SEO rozvoj

Pojďme do toho šlápnout a vytěžit neplacené vyhledávání na maximum.

Co je SEO rozvoj

SEO rozvoj je komplexní servis SEO konzultanta o svěřený projekt s cílem dlouhodobě vykazovat růst z kanálu organic (neplacené výsledky vyhledávání).

Proč zvolit SEO rozvoj

Dostali jste už nějakou SEO analýzu, dokument a nevěděli co s tím? V SEO rozvoji se dotahují věci do konce, nezůstávají za námi papíry v šuplíku.


Výhody SEO rozvoje

Strategické vedení projektu
Nižší počáteční náklady – neutratíte balík za formální analýzy
Orientace na výkon
Průběžné ladění webu a podpora jeho autority odpovídá logice vyhledávačů


Co vlastně zahrnuje ten SEO rozvoj?

SEO rozvoj webu zahrnuje implicitně všechny činnosti, které byste jinak poptávali individuálně.

Průběh SEO rozvoje:

  • Identifikace slabých míst a možností „rychlé“ optimalizace a získání brzkých výsledků
  • Strategie (plán) optimalizace webu / získávání zpětných odkazů minimálně na kvartál
  • Technický audit webu + komunikace s vývojářem
  • Nastavení měření klíčových slov pro vybrané kategorie produktů
  • Strategické vedení projektu
  • Copywriting – možnosti:
    • Realizace copy na naší straně
    • Zaškolení vašeho copywritera, jak tvořit funkční obsah
  • Koordinace (návrh) obsahových úprav na webu
  • Získávání zpětných odkazů / zaškolení vašeho realizátora + koordinace
  • Reporting výsledků a činností (co (kdy) se realizovalo, náklady, výsledky)
  • Revize strategie a nastavení

Ptáte se jak je možné všechny relativně časově náročné činnosti shluknout pod SEO rozvoj?


Kouzlo je v tom, že se nedělají formální dokumenty, ale tvoří se agilně ve sprintech to, co je právě třeba. Nezdržujeme se obvyklým postupem, orientujeme se na výkon, snadno dosažitelné a přínosné prvky.


SEO konzultant provede vlastní interní analýzu klíčových slov (resp. nastaví měření důležitých slov, které postupně přidává k projektu), technický audit, prověří konkurenci, apod. To vše je součástí strategie a průběžné realizace. Cílem je dosahovat výsledků, nikoliv tvořit formální dokumenty.

Orientační časová náročnost

Každý web je svým způsobem unikátní a žádá si individuální přístup. Záleží na očekáváních, investičních možnostech a naléhavosti řešit optimalizaci webu.

Příklad rozpočtu pro web střední velikosti

Např. výrobce betonových prvků. Náročnost v tabulce je orientační.

MiniOptimumMaxi
16 hodin / měsíčně24 hodin / měsíčně32 a více hodin / měsíčně

Každý projekt má také svůj časový rámec – tzn. pokud se nám podaří dosáhnout stanovených cílů – jednoduše se domluvíme, jaké jsou další možnosti, utlumíme rozpočet / přesuneme jej do jiného kanálu.

Cena

Hodinová sazba je 1500 CZK (nejsem plátce DPH).

Počet hodin záleží na domluvě.

FAQ

Měl bych zájem o rozvoj. Jaký mohu očekávat průběh?

Každý projekt je třeba ocenit na míru, v závislosti na jeho velikosti, cílech, trhu, konkurenci. Od toho se odvíjí i harmonogram a časový rámec prací. Zpravidla je vhodné realizace rozložit do několika kvartálů – kdy se nejprve odbaví nejdůležitější prioritní segmenty, pokračuje se podporou sekundární segmentů (stránek/témat) a následně je čas na průběžné vyhodnocování, revize strategie a dalším laděním.

Před zahájením realizací je vhodné provést orientační analýzu a návrh možností rozvoje, určit si rámcovou strategii, potenciál, priority, očekávané výsledky.

Následně stanovíme harmonogram, rozpočet, a můžeme se pustit do realizace.


Napište mi

S čím vám mohu pomoci?

Kde mne najdete

Nejčastější místa výskytu: Brno / Olomouc.